פרסום בגוגל אדוורדס

פרסום בגוגל אדוורדס

אין היום בעל עסק שאינו רוצה תוצאות על הרגע. על אף שרוב עבודות השיווק והפרסום באינטרנט בנויות לטווח ארוך, ישנה שיטת פרסום אחת שעשויה להיות אפקטיבית ולהביא תוצאות בטווח המידי. פרסום בגוגל הנו בגדר חובה כיום עבור כל עסק. אנו מודעים כיום להתפתחות של האינטרנט כפלטפורמת פרסום הגדולה והאפקטיבית ביותר בעולם כיום ומן הראוי שגוגל, האתר הגדול והפופולרי ביותר בעולם כיום, תהיה פלטפורמת הפרסום האפקטיבית ביותר. באמצעות קידום ממומן בגוגל תוכלו להגיע לתוצאות כמעט מידיות ותוך מספר שעות כבר לקבל טלפונים של הלקוחות הפוטנציאלים הראשונים שלכם.

קידום אורגני בגוגל

מיליוני אנשים בישראל (ומאות מיליונים ברחבי העולם) גולשים באינטרנט ומחפשים מידע, מוצרים ושירותים שונים מדי יום. יותר מ92% מגולשים אלו מחפשים את מה שהם צריכים בגוגל. נתון מרשים זה מסביר לנו את המגמה שבה מרבית בעלי העסקים בישראל ובעולם עברו בשנים האחרונות להשקיע את תקציב הפרסום שלהם באינטרנט בכלל ובקידום אתרים בפרט. באמצעות קידום אתר בגוגל תוכלו לפתח קהל אוהדים רחב ונאמן שישפיע משמעותית על הגדלת ההכנסות בחברה. קידום אתרים הוא תחום מורכב ולכן מומלץ להשאיר את עבודת הקידום לחברה מקצועית ומנוסה.
קידום אורגני בגוגל
פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק

הפייסבוק הנה הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם. מיליוני אנשים בישראל הנם בעלי פרופיל בפייסבוק ורבים מהם אף נכנסים מדי יום לאתר. בשל עובדה זו הפך הפייסבוק לפלטפורמת פרסום מובילה. פרסום בפייסבוק הנו כלי שיווק אפקטיבי ויעיל במיוחד עבור עסקים רבים, קטנים וגדולים כאחד. ניתן להתאים את אופי העבודה והפרסום גם לתקציבים קטנים ולפלח את מודעות הפרסום לקהלי יעד ממוקדים. כמו כן משמש הפייסבוק ליצירת קהל אוהדים עבור חברות, מותגים, אנשי מקצוע שונים ועוד.

שיווק ברשתות חברתיות

עולם הרשתות החברתיות שינה את פני הפרסום בעולם בכלל וברשת בפרט, ופרש בפני המפרסמים את האפשרות לצוד את קהל היעד באופן המפולח והממוקד ביותר שניתן להשיג בתחום הפרסום. שיווק ברשתות החברתיות הוא אומנות המצריכה היכרות מעמיקה עם מבחר רשתות חברתיות, היתרונות והחסרונות של כל אחת ואחת מהן על פני האחרות, התנהלות שוטפת ברשתות החברתיות באופן שמייצר גירוי וחשיפה וכמובן תוכן מקצועי ואיכותי, בנימה שיווקית שימשוך את הגולשים.
שיווק ברשתות חברתיות
פרסום ביוטיוב

פרסום ביוטיוב

באוקטובר 2006 רכשה ענקית החיפוש גוגל את יוטיוב- אתר הווידאו הוויראלי שיתופי המוביל בעולם, ובכך חתמה את עליונותו של אתר יוטיוב על פני כל אתר אחר המתיימר להתחרות בו, לשנים קדימה. השפעתה של העסקה נוגע באופן ישיר בגולש. סרטוני הגולשים ביוטיוב קיבלו עדיפות במנועי החיפוש של גוגל ומי שידע לזהות מראש את מילות המפתח הנהוגות לחיפוש בתחומו, ולקשר אותם בסרטונים שהעלה ביוטיוב, קיבל מאות ואלפי צפיות. מעבר לסרטונים משעשעים שהעלו בני נוער ואחרים, למטרות בידור, בעלי עסקים וארגונים השכילו לזהות את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמה הזאת, וניצלו אותה על ידי פרסום ביוטיוב לחשיפה אדירה והגעה לקהל יעד שלא יכלו לדמיין.